MEDOLL:
Przed:
Właściwie to nic tu nie ma...
Znaczy na twojej medoll ,
bardzo fajnie zrobiłaś oczka,
ale jako iż widzę że jesteś SS
i już od dawna to mogłaś kupić
po prostu szkła kontaktowe
miejwięcej w tym odcieniu ,
aczykolwiek wygląda to fajnie ;D
Co do makijarzu to nic niezwykłego ,
poprostu tusz ,kredka itp.
Ocenka: 2/5 ;/
Po:
W sumie ja też niczym niezwykłym nie zaskoczyłam ..
Zaczełam od tej brązowej kretki w tle , t
ego pewnie nie widać kredka niebieska i połączyłam cień do powiek fioletowy i niebieski .
W sumie to wygląda to bardzo ładnie ,choc nie widać tego za bardzo ;D
UBIÓR:
Przed:
Nie wiem co napisać ..
ubrałaś się po prostu w nic nadzwyczajnego ,
choć masz supcio ciuchy ..
i bardzo bym chciała mieć ten
szaro-zielony sweterek z DKNY...(marzenia)
Ocenka: 3/5
Mogło być o wiele lepiej ..;/
Po:
Właściwie to nie wiedziałam co zrobić ..
masz supcio siuchy ale ciężko je
połączyć w sposób jaki ja lubie...
Nie wiedziałam co zrobić więc ubrałam cię prosto i zwyczajnie ...;/
RAZEM: 5/10
Może być ;/
Pozdrawiam
i proszę o komentarz
i dodanie się do obserwatorów..;D


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz